e m m a ; vardag, fest, inredning

,,,,

gick jättebra att jobba igår :) blev att vi hade öppet lite längre än vad det var tänkt men det gick bra iaf :) Vad väldigt mycket folk! Men shoppa gjorde de inte så mycket.. snåljåpar! ;) Efter jobbet blev det att dra hem till Emelie och käka lite tacos med tjejerna :) Hade mycket trevligt! En vända på kingen hann vi med också! & jäklar vad folk det var! :) Skoj!

Idag har jag varit och käkat lunch på Blå lagunen med tjejorna och sen lämnade vi av Nea på stationen. & om en kvart ska jag möta upp Emelie och Steph på stan så ska vi ta sällis till ishallen, blir att kolla lite på Hockey-bockey, inte för att jag är intresserad av sporten, men det är ju kul att komma ut lite :) Älsk är ändå inte hemma, han spelar match.

Nu ska jag ta och byta om till lite varmare kläder, tights och linne är nog inte det bästa att ha när man ska kolla på hockey i en och en halvtimme ;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag, PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback