e m m a ; vardag, fest, inredning

1a december :)

jaa då var december.. och inte ens en cm snö på backen ;c buhu, undra vart den tagit vägen måntro? Dagen till ära så blev det en winter design idag ;)

helgen var iaf superkul :) i lördags var det ju utgång som stod på planeringen. Vi var här hemma och förfestade med singstar, superkul ju! Längesen man spelade det! :) Sen gick vi till hotällä, där det var relativt mycket med folk! Skoj vare!


resten av bilderna hittar ni på FB

& söndagen inbar jobb mellan 14-18. Eftersom det var julskyltning. Har tagit en massa mysiga kort i butiken som ni ska få se sen :) Jag sa senast igår att det är skönt att jobba där jag jobbar, för där känner man iaf av att julen är på ingång, på torsdag är det 3 veckor kvar till själva julafton, shieet pommes.. :s Idag börjar kl 14 så blir att ta en snoa på stan för att kolla efter de sista julklapparna :)

Känns som att jag kommer ha fullt upp varje helg nu fram till julafton, till helgen blir det att dra till Stockholm och träffa Josie :D:D & henner karl! Helgen efter det blir det julbord med jobbet och helgen efter det har älsks jobb julbord, sen är det julafton :D wiiie, och jag hoppas verkligen att det kommer snööö! :s

Nu ska jag kolla på The Nightmare Before Christmas och sen göra i ordning lite mat till älskling som kommer hem på lunch :) Sen blir det som sagt stan & jobb!

Hoppas ni får en mysig tisdag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback