e m m a ; vardag, fest, inredning

ändrade planer

jao blev ändrade planer för kvällen i sista sekund. Älsk blev inbjuden till party med innbandygrabbsen så jag bjöd in bruudsen hit för lite förferre ;) älsk och jag hade tänkt att umgås lite ikväll men det gick alltså från toffelkväll till partykväll ;)

på tal om party, igår var det ju julfest med jobbet! Var riktigt trevligt! Inte nog med att jag vann första pris i tävlingarna vi hade utan det var för övrigt en riktigt trevlig kväll också! :) Tävlingarna var: tipspromenad, kasta boll för att få poäng, kasta ring på älghorn och dribbling med ett plastäpple :P hah! Man fick plocka från ett prisbord så jag plockade ett tjusigt mateusfat ;) Blev julbord ute på husby-värdshus sen också :) Mycket trevligt! Kom väl hem kring 2 tror jag :) Bilder & så kommer imorrn! Nu ska jag fixa mig lite för snart kommer girlsen :)


Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagkväll! Ska även passa på att gratulera Jennie för finalplatsen i EM! :D Blir att kika imorrn igen! ;)

PUSS på er!


Emma

Åhh, där var vi på julbord förra året med jobbet. :P Puss

2009-12-13 / 17:05:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback