e m m a ; vardag, fest, inredning

den som väntar på ngt gott

bilder och info om gårdagen ploppar upp på bloggen, möjligtvis tidigt eller riktigt sent imorrn :) orkar inte lägga upp bilder och så nu för nu ska jag köra igång en film på dooootan sen blir det sussaa! Ska ju upp tidigt imorrn och packa och så :) Så jag hinner få iväg några flyttlass! Wiie can't wait!

&  vet ni!? Min heting till karl kommer hem imorrn natt, mysigt va? ;)

PUSS & nattinatt


Johanna

Tack för hjälpen med bloggen, det blev jätte bra :) Det är bra med mig, haft en lugn helg, käkat middag med Angelica och så bara. Har du haft en bra helg? Hoppas det! Ja, den där remixen är super bra :) Hoppas du får en toppen söndag! Puss puss

2009-03-01 / 08:14:39
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Anders

karl? jag låter ju som en gammal gubbe..usch emma! :P

2009-03-01 / 09:12:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback