e m m a ; vardag, fest, inredning

en dagens kanske?

dagens frulle: Smoothie - min nya snygga mixer fungerar alldeles utmärkt ;)
dagens lunch: Fullkorns lasagne
dagens middag: Blir ugnsbakad potatoooe :) mums
dagens låt: Love is my Drug med John M.E ♪♫♪ åh! ÄLSKAR DEN!
dagens roliga: Fick reda på att jag får nycklarna till lägenheten på torsdag :D
dagens skämt: Programmet "Den rätte för Rosing" usch gillar henne inte, men kommer nog kolla på det ändå;) bara för att se hur hon skämmer ut sig.. räckte det inte med "Sanningens ögonblick" liksom?! hah
dagens sötnos: Min mami! :) Trots diskbråck & elände kom hon förbi mitt jobb idag med en semla ♥ Min mamma är bäst!
dagens saknad: Min honeybunny ;c
dagens vill ha: Mitt löshår jag har beställt!



Johanna

Du har fixat bloggen så himla fint igen :) Har du lust att hjälpa mig med en sak i minn blogg? När jag länkar till något i mina inlägg så blir det svart färg, jag skulle vilja ha nån annan färg så det syns lite mer, men jag vet inte hur man gör? Hoppas du får ditt löshår snart! Puss puss

2009-02-24 / 19:21:40
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback