e m m a ; vardag, fest, inredning

Fredag den 13:e

ojoj, hoppas man klarar sig undan med inte allt för många olyckor idag då.. :s ;P

Nu så har älsk kommit hem! :D Blir hemma i mer än två veckor! Känns jättebra! Skönt att han är hemma på alla hjärtans-dag, min födelsedag och min flytt! :)

Vi har precis käkat lite frulle. Blev en lätt frukost för min del för ska snart iväg och käka lunch med Steph på stan. Sen blir det att wörkiwörka mellan 14-18 :) Ska väl sätta ut lite skyltar utanför butiken angående alla hjärtans imorrn för att påminna folk lite ;) + fixa lite i butiken, hihi aaoopp, mysigt med alla hjärtans dag imorrn! :D

Nu ska jag gosigosa med honey ;) Hoppas ni får en underbar fredag & ta det försiktigt idag;) PUSS





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback