e m m a ; vardag, fest, inredning

freeeeze

heyhey ,


Nu är jag hemma hos mami igen. Vet inte om det är något jag-saknar-min-älsk-så-otroligt-mycket-så-jag-sover-så-lite-som-möjligt-hemma-sjukdom-syndrom ? Hm. Mjaa.. kanske.. ska ta och ringa min heting nu efter inlägget :)

Idag har jag jobbelijobbat hela dagen. Gick fort! Men vi hade lite att göra hela dagen också. Har plockat upp en massa nya varor! Wiie, typ det roligaste! Känns skönt när det kommer in lite nytt i butiken!

Har varit på riktigt bra humör idag! Trots att jag var tvungen att gå upp tidigt.. :P Tror att der beror på att jag fick prata lite i telefon med min efterlängtade Josie som lever livet i Australien för tillfället :) Var kul att få höra ifrån dig poopie! Blir nog att låna pappas telefon och ringa till henne i helgen! Vi hann inte prata så mkt pga att hon inte hade så mkt pengar på mobilen och inte jag heller :( så blir att tatta telefon hos papi ;) Gosh, tre månader sen vi pratades vid.. fan vad fort det går! Miss u poop!

På tal om något helt annat: FAN vad kallt det är ute! Det är riktigt mysigt mitt på dagen när solen är framme och värmer lite, men så fort solen försvinner blir det freeeeezzziing! brr, tur att man jobbar i en kaminbutik ;)

Nu ska jag som sagt ta och ringa ett kärlekssamtal till min älskling, sen blir det att lägga sig framför ännu en film :) Har tidigare ikväll sett "Bolt" och nu blir det "The boy in the stripes pyjamas", har hört att den ska var ruskigt bra! & Bolt var helt okej! En familjefilm! :)

Imorrn börjar jkag kl 14 så blir lite sovmorgon ;) Puss & GODNATT



Josie

Kul o prata med dig med :DD ahh saknar dig sa mkt ! Nu ar alla biljetter bokade o betalda till Thailand! Spannande!!! vi drar den 20 mars ! :D saknar dig poopie ! halkade pa stenar idag o skrapade upp hela stortan,,,otursdagen !! bahh! pusss

2009-02-13 / 13:12:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback