e m m a ; vardag, fest, inredning

Go' kväll!



hääär långt var mitt löshår före klippklipp



klippklipp



Efter klippklipp. Liiite kortare blev det iaf ;) Ska klippa av lite till imorrn och jämna ut det mitt egna hår innan jag möter upp tjejerna..

Har jag sagt förresten att det är partyparty som gäller imorrn? :D Ska blir superskoj! Var allt för längesen vi var ut och röjjde nu, har redan börjat ladda batterierna till kameran, så imorrn blir det nog lite pics innefrån hotellet också ;) Det är ju "hockeynight" imorrn :) Brukar vara rejält med folk när det är det.. hoppas iaf det bli kul! :)

Usch vad trött jag är.. gäääsp! Sitter och kollar på Underworld, tycker vampysfilmer är skitbra, iaf nyare & denna är en favvo.. :) & uppföljaren är imorrn, kanske kan få med mig någon att kolla på förefesten ;) haha.. ska nog sussa snart.. blir att BUSa kroppen så man känner sig liiite fräsch imorrn iaf ;) Blir nog jobb hela dagen imorrn med först och främst, vad jag vet.. Sen blir det att fort fixa&trixa i ordning sig här hemma.. Sen iväg & PAAAARTAA! ;D

Vad ska ni hitta på i helgen? Nå skojigt?


PUSS & godnatt












Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback