e m m a ; vardag, fest, inredning

miih ,

hihi owh... om ca 14 timmar får jag träffa min älskling! Längtar som fan, bara att få hålla om honom & bli omfamnad själv... mm, myspys!

Just nu är han ute & röjjer järnet i Halmstad & firar hans kompis som fyller år :) hoppas han har det skoj & att han inte dansar sönder några bord ;) hehe!

På lördag är det alla - dag, då blir det mys i fulla lass! Wiie! Först så jobbar jag på dagen sen så ska vi och kolla på bröllop jag & hun' på dagen (awh), en gammal klasskompis & vän gifter sig! Sen blir det att käka en supergoood middag på kvällen och bara myyyyyysa, oh längtar var det ja... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på till älsk som alla - dagpresent.. hm..

Nu ska jag ta en nattmacka, är lite empty i min mage ;)
hare' bra! PUSS






Lisa

Hej Emma, allt bra? Här är det fint! Har utmanat dig på min blogg :) Kolla in! Kram

2009-02-12 / 20:58:26
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback