e m m a ; vardag, fest, inredning

heyhey



jaoo, visst klarade jag av denna dag med :) trots förkylning.. snörvelsnörvel

Sitter nu och kikar runt på lite bloggar.. gör inget särskilt. Älsk har fastnat framför tvn och  innebandy.. buuuh! Han åker till Halmstad imorrn.. ;c han skulle egentligen ha åkt senare men han fick reda på att han har tenta den 28e eller nå sånt så då var det bara att beställa biljett ner.. :/ tröök. Men han har sagt att han kommer hem snart igen :D iaf till hans födelsedag(12e mars)! :)

Nu ska jag looka runt på internet efter lite inspiration till bloggdesign ;) inte till mig dock. Den här får duga ett tag framöver.. en veckan eller så sen tröttnar jag väl:P hah! Skulle egenligen hålla på och packa till flytten men jag orkar inte. Är trött och knappra på datorn är inte alls lika jobbigt ;)

Stor fet bacillPUSS på er! :*


sis'

Tack så mycket, bloggen blev skitsnygg! (y)

Krya på dig nu, hälsa anders! pusss

2009-02-23 / 21:37:13
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback