e m m a ; vardag, fest, inredning

tornadoo

oh , ligger i söffan & kollar på "Tornadojägarna" på tv4fakta. Det är riktigt intressant att se tycker jag! Tänk vad naturen kan göra.. otäckt.. :s de ser så overkliga ut & i USA verkar det vimla av dem när det är oväder! :s ovädret överhuvudtaget i USA verkar ju vara extremt! Vilka blixtrar & dunder!

är inte supertrött än och jag vet att jag inte kommer att kunna sova om jag inte är jättetrött när jag väl ska sova. Är ju van vid att ha min älsk vid min sida.. usch saknar honom som sagt. Var jobbigt idag att säga hejdå i Göteborg.. :( hade det verkligen jättemysigt igår när vi var tillsammans, och käkade & så..

& härnäst börjar "48 avgörande timmar" ska nog kika på det med.. :) börjar inte fören kl 14 imorrn, niiice ;)

btw ; jag fyller år snart ;D
vet inte vad jag ska önska mig.. :s


en liten tornadofilm :s



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback