e m m a ; vardag, fest, inredning

bloggnominering



Har fått en bloggnominering :D Av Helena! Vad kul!

Hon skrev om mig: Emma Bland det första jag gör är att läsa hennes blogg, jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag gillar den, men I like it :)

hihi.. Då ska jag ta och nominera några stycken då.. hmm :)

Johanna - UppsalaJohanna, alltid trevligt att läsa din blogg! :)
Veronica - En av de bloggar jag läser dagligen dels för att den är kul att läsa & för att Pije är så söt ;)
Lillsyrran - Måste ju hålla koll på lillsyrran och hennes blogg går det uppåt för tror jag ;)

· De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
· Länka till den bloggen du fick den ifrån.
· Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
· Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Veronica

aw, tack söta du! ;) :D vad glad jag blir! :) du får kommentera lite oftare ;)

2009-01-06 / 17:23:07
BLOGG: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback