e m m a ; vardag, fest, inredning

Emma goes Halmstad

Hej hopp!

Sitter nu och bloggar i Halmstad:D hehe..

Resan ner var riiiiktigt dryg! Skulle aldrig vilja åka så själv, kl 20.23 åkte vi från Hedemora - Stockholm gick smidigt och bra vi hann käka lite snabbt och sen bar det ivåg från Stockholm - Hässleholm (nattåg) fyyy så drygt, sov kanske 2 timmar både jag och Anders.. Då avgick tåget fem över elva och vi skulle komma fram till Hässleholm kvart i fem! Bläh och vilka stolar vi satt i! Spikraka ryggstöd så man fick ju nackspärr så fort man skulle sussa lite och inget eluttag fanns det heller så inte kunde vi kolla på film över datorn.. :s Ne aldrig mera nattåg på detta vis!

However, vi kom fram till Halmstad & älsks lägenhet vid 8 och då däckade vi båda två i sängen, vi sov till halv 1. Eller iaf jag :P Vi kommer nog slagga tidigt ikväll. Börjar redan bli tröttis..

Sen käkade vi lite frulle och sen bar det iväg ut på stan en sväng :) Jag har fyndat lite ditt & datt men hejdade mig lite eftersom jag inte kan få med mig allt för mkt hem :P Men blev linne, tee, klänning, kjol, lång tröja, örhängen, tights..mja det var det :) FAN, kom på att jag glömde köpa spray.. :(

Nu ska älsk ner och lägga i en tvätt och jag ska börja med käääk, göttans, gissa vad vi ska käka? ;)



Vet inte om jag hinner skriva så mkt mer i helgen.. så blir update på söndag med bilder osv då ;) Imorrn drar jag iaf till Göteborg för första gången och ska hälsa på Johanna:D Blir där till söndag och på lördag kommer även älsk och hans polers för att göra Göteborg osäkert med oss ;) hihi ska bli jätteskoj! Längtar!

Hoppas ni får en fortsatt nice torsdagskväll!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback