e m m a ; vardag, fest, inredning

geniet på tv & förberedelser för storstan

har precis kollat klart på Larsa :) Gick en timmes film om honom på ettan.. :) har zappat lite mellan det och"made in sweden" :P åh.. började längta till sommaren som fan! Peace & Love :D wiie! Nån mer som ska dit?

Nee nu ska jag ta och borsta gaddarna och sen invänta samtal från Lurken. Sen ska jag soova! Ska upp tidigt imorrn, kl 6!! Shit.. måste nog ställa klockan två ggr.. :s Åker från stan till Stockholm kvart över 7.. Sen ska vi gå på formexmässa heeela dagen :D ska bli superkul! Justja! Måste ta fram kläder tills imorrn också :)

Hoppas ni haft en trevlig dag & att allt är bra med er :) Puss & GODNATT


Johanna

Jag kolla också på Lasse : ) Och jag ska på Peace&Love! Ha de skoj i storstan! Puss

2009-01-14 / 23:01:54
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Lurken

Haha, jag kan ringa och väcka dej om du vill ! :P

2009-01-15 / 01:19:11
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback