e m m a ; vardag, fest, inredning

helgen ,

mitt internet har krånglat hela kvällen - men nu är det då iaf igång :) så tänkte passa på att skriva lite innan jag ska sussa!

gårdagen började med lite jobb, 11-13. Efter det sprang jag upp på stan! Skulle ju få tag på min friis&company-väska. Och de stängde egenligen kl 13 men jag fick komma in för Susanne, eftersom jag visste vad jag skulle ha ;) Gick sen till systemet med en väska i väskan ;P köpte några cider och gick sedan ner mot jobbet igen, syrran skulle visa mig deras hus de ska flytta till under våren. Kommer att bli jättemysigt! Passar dem perfekt!

Efter husvisningen tog jag mig upp på stan igen (tur att det är en liten stad man bor i annars skulle det ha blivit ett jäkla rännande:P) då jag skulle till Lurkas för en fika och där träffade jag på Erika och hennes lilla Rasmus, så stor han hade blivit! 15 månader! hihi så söt så :) Var riktigt trevligt att se alla 3! Lite skvaller & två kaffekoppar senare så tog jag mig hemmåt för att göra i ordning mig för kvällen :) Middag ute med tjejerna var det ju som gällde!

På En & en halv käkade vi underbar mat, drack gtt vin, njöt och snicksnackade :)

Efter käket drog vi hem till Steph för att få i oss lite alkohol :) Satt där ett tag och gick sen på förfest - som resulterade att vi var tvugna att gå pga grannar som klagade på musiken.. :s Vi gick "barrundan" i Hedemora :P hah, Kingen - En & en halv - Café Paris - åter igen Kingen.. :P Jag, Sara & Emelie var de som blev kvar till sist. Vi vittnade till vaktslagsmål lammköttsraggande tanter m.m. Vi tröttnade till slut på att vara spioner så vi drog hem, jag ringde Anders en sväng och berättade om action på Kingen :P Och bjöd in han och grabbsen till gbg den 31:a då jag ska och hälsa på min Häääna :D. Sen slocknade jag i sängen.

Vaknade halv 1 idag. Fan vad härligt att sova ut! Och må någorlunda bra :) wiie. Men dagen som väntade stavades - städning. Inte alls lika skoj som sovmorgon, men men.. nu har jag det tjusigt iaf ;)

Jag saknar en massa nu! Bland annat - Min älskling, boende från 31:a mars + en söt liten kissemiss..

På tal om min älskling - det känns som att kärleken har tagit ett nytt tag om mig :) underbart...


Anders

naaw :) kommer snart hem älskling! :) pussis

2009-01-12 / 07:33:19
BLOGG: http://denblinde.blogg.se/
jo

HALLAA! har jag missat nagot eller?? Du har fortf inte skickat ditt mail, ar du sa busy hela tiden? SKicka mail o beratta allt NU. FJART !

2009-01-13 / 00:19:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback