e m m a ; vardag, fest, inredning

mjäää

hej hopp!

Läget då? ;) Bara bra hoppas jag!?

Skulle egentligen ha haft besök av några som skulle kolla på lägenheten nu - men det blev inställt, skönt faktiskt.. känns så konstigt när folk kommer och glooor runt, den första som kom och kollade rotade till och med runt i skåpen :P :s Så nu isället, sitter jag och förbereder mig på att gå ut & pulsa i snön hem till Lurkas, tur att det inte är så långt :P Vi ska nämligen kika på Idrottsgalan och käka lite chirre med guacamole! Väääldigt trevligt :) Är riktigt besviken på att Ibrah inte kommer till galan, vadå välja Italien före?! Whatwhat!?

Har ringt på en till lägenhet idag och ska kolla på den nu i veckan, ska dessutom kolla på en imorrn efter jobbet, hoppas det är något som duger :) direkt efter det så ska jag, mami och lillsyrran hem till halvsyrran som fyller år! Trevligt! Blir att ta en vända på stan imorrn innan jobbet för att köpa present :) & om precis en månad fyller jag år :D wiie! 22 år :s shit! börjar bli gammal ju.. :P

På onsdag kommer Johanna hem och då blir det troligtvis frulle på En & halv på torsdagsmorgonen och sen på fredag blir det mini-julafton på En & En halv med middag och julklappsbyte som sagt :) Sen partyparty ;) Blir tvådagars till helgen! Först fredagen med Johanna, sen blir det lördagen med Steph och några fler tror jag :P niiice!

Nu ska dra till Lurkas :) Hoppas ni får en trevlig måndagkväll ;) PUSS





Johanna

Ska kolla upp det där med biljetten, men tror inte att jag har tält för pappa och Karin vill nog inte att jag tältar..



Du är välkommen närsomhelt : )



Hoppas allt är fin fint och att du hittar en ny lägenhet snart! Puss puss

2009-01-20 / 00:17:32
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback