e m m a ; vardag, fest, inredning

morrnmorrn ,

Hejsan!

Efter en härlig frukost på säng så ligger jag och väntar på att älsk ska bli klar med sina "sportklipp" på datorn, haha ser lite lustigt ut. Vi ligger bredvid varann i sängen med varsin dator ;) That's LOVE ♥ :P

Som sagt ligger jag och väntar, vi ska till och börja städa lite. Känns skönt att komma hem till en städad lägenhet efter Halmstad/Göteborg-besöket :) Sen så ska de komma och kolla på lägenheten idag igen. Suck. Drygt som sagt.

Jao imorrn drar vi :D Imorrnkväll. Kl 22. Och är framme i Halmstad kring halv 8 :s fan vad jag kommer vara trött.. :P
Är i Halmstad till fredag eftermiddag då jag drar till Göteborg & till Johanna :) Ska bli sååå skoj, har aldrig varit i Göteborg! Ska försöka hitta ett par vår skor.. om jag hinner..

Nu ska jag & Anders stäääda :) PUSS på er!




p.s , jag vill ha sommar :)


Emma

Hej Emma :)

Vart ska du flytta då? :) är det någon som ska ha din lägenhet, eller är den ledig?

2009-01-27 / 21:19:25
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback