e m m a ; vardag, fest, inredning

striipes

om precis två veckor röjjer jag och bästaste Häääna i Göteborg med grabbsen från Halmstad :) Ska bli riktigt skoj! Längtar! Har redan börjat packa lite ;P hihi

Sitter just nu hemma hos pappa i mysiga fotöljen och låter håret självtorka efter ett låångt bad :) Har dessutom lagt i slingor i håååret :D hoppas det blev bra, har inte vågat(läs orkat) tagit mig till spegeln och kollat läget :P men sitter så gosigt här i fotöljen så det får vänta liite till :)

min pälski håller på och festar gärnet nu :) hoppas han har det skojigt! Saknar honom som tusan.. :( Men han kommer hem snart! på fredag tror jag det var.. och Hääna kommer till Dalarna på onsdag :D Vi ska ha en liten julafton här hemma :) julklappsutdelning och middag på En & En halv sen blir det väl utgång ;)

Nu ska jag gosa ner mig ännu mer i fotöljen och kika på filmen som går på trean :)

Hoppas allt är bra med er & att ni får en fortsatt trevlig lördag!


Anders

Lilla gumman, på torsdag kommer jag hem :D hihihi, saknar dig puss puss

2009-01-18 / 16:58:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback