e m m a ; vardag, fest, inredning

tjaa

aoohw , är tröttis :) fast jag började jobba kl 14 idag så väcker pälsk mig kl 9!? Uschiamej.. Har hållt på och märkt om Mateus-keramiken under hela dagen! De har ändrat deras prislista & jäääklar vilken tid det tar att märka om allt! Möblerade dessutom om i hyllorna och gjorde en ny vårfräsh dukning med det :) Blev najs, hää dugää ;)

imorrn väntar först frulle med Johanna och Camilla, sen en titt på en lägenhet jag är sugen på och sen jobbelijobb :) Blir nog en bra torsdag! :)

nu ska jag & pälsk ut & gå en sväng, blir en vända förbi ICA för att hyra film och tjacka lite caaandy ;) mja.. hare brao :) puss


Lisa

Ahaa, blir det aningen billigare då? hoppas hoppas Ha det bäst!

2009-01-21 / 22:26:10
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback