e m m a ; vardag, fest, inredning

visst hinner jag med att blogga liite till innan jag drar ,

jaao visst hinner jag blogga lite till ;) , drar vidare mot Göteborg och Häääna om ca 2 timmar, hoppas hon hinner sluta tills jag kommer! Vi har precis kommit hem från stan igen :P Lämnade tillbaka kjolen jag köpte igår och det blev en till tee, en fin blus och ett par nya stööövlar istället ;) Vi smög in på systemet en sväng också, Anders laddade upp inför morgondagen, hihi! Vi käkade på "Pasta huset", gottigott!

Nu blir det lite mys i soffan framför TVn med älsk, sen ska jag väl packa ihop min grejer och dra till stationen.. :/ Skönt att man träffar älsk en sväng imorrn & på söndag också..

Ha en trevlig freeedag :D PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback