e m m a ; vardag, fest, inredning

wiiie

inte liiite lycklig jag blev när älskling ringde och sa att han skulle komma hem redan ikväll istället för på torsdag :D ♥ känns jätteskönt att få hem honom tidigare! Att ha någon att mysa & prata med här hemma när man annars är själv i lägenheten... :) Ska dra ut på stan nu och köpa present till syrran och en kalender till mig själv! Drömde inatt att jag hade så mycket att göra så jag inte visste tillslut vart jag skulle ta vägen någonstans!:P Så en kalender kanske är behövligt, har ju blivit så jäkla glömsk också! (har väl supit bort en eller två hjärnsceller så kanske inte är så konstigt ;) hah) Ska köpa en riktigt snygg! Och en superbra penna! :)

Nu blir det att lägga på mascaran sen dra! Ha en trevlig tiiiisdag! Pussis

[ ps ; GRATTIS JOHANNA på födelsedagen ;) ]


Johanna

Tack tack! Japp nu är jag ett år äldre och snart är det din tur :) Pusspuss

2009-01-23 / 03:37:24
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback