e m m a ; vardag, fest, inredning

avslöjanden!

jaha, då hade jag tänkt att avslöja lite vad som pågått och vad som bestämmts de senaste dagarna :)

I måndags så bokade jag och tjejerna en resa! :) Till Sunny Beach, Bulgarien :D ska bli så jäääävla kul! Visst, jag hade riktigt kul när jag och Anders åkte för några år sedan (då det dessutom var den senaste gången jag var utomlands) till Turkiet, men att dra iväg ett tjejgäng så här kommer blir sååå roligt! Att åka med älsk - var ju mer myysigt ;) Så ser verkligen fram emot resan! Wiiie! 11 augusti drar viii! Nån som ska med? ;)

Sen så bestämde vi igår att det blir det klassfest för våran gymnasieklass den 1 augusti :) Som jag & 4 till tjejer har annordnat! Ska också bli superskoj! Johanna och jag har bland annat suttit här hemma och skrivit inbjudningar på kvällen + att jag har käkat thaikäääk! Gött!

Augusti kommer att innehålla mycket skoj! Klassfest,resa, flytt m.m. :) hihi lääängtar!


studenten 2oo6 - ser ni något knasigt? :P


Nu blir det att koncentrera sig på filmen som går på tv4+ - National treasure!


Johanna

jag tror klassfesten kommer bli toppen :) det är ju några som anmält sig på facebook iaf :) vi får höras! puss puss

2009-07-12 / 14:49:02
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback