e m m a ; vardag, fest, inredning

hurt hurt

kom precis hem från en tre kvart-promenad :) kändes skönt! Lite övningar för magen har det blivit också ;) Lite spännis vill man ju vara när man kommer till Bulgarien. Ska försöka hålla i detta hurt fram tills dess nu! Har även tänkt att sola lite solarium innan jag åker typ veckan innan ca 4 ggr. Gjorde det sist jag & älsk var utomlands och jag flagnar inte alls lika mkt då som annars. så, så blir det nog :) Är ju bara TRE VECKOR KVAR tills vi drar till Bulgarien!!! Shiiet :D fan vad skoj vi ska ha tjejer! Längtar som fan!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att fixa sig för lunch på stan :) Börjar ju 14 idag ;) så jävla skönt!

Laater..




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback