e m m a ; vardag, fest, inredning

mätt som.. jag vet inte vad!

ouh , proppmätt är vad jag är! Har precis käkat gottigott-god mat här hemma hos mammsen, grillat självklart ;)

nu blir det att kolla på film! The International och Fired up! :) En thriller och en komedi, perfekt! Fattas bara en skräckis.. kanske blir en sån också kanske sen, om jag hinner se allihopa! Mysigt så här och bara sitta själv ibland och bara vara och glo på film, hehe. Jag har verkligen sånna behov! Att jag måste ha liten egentid då & då! Men vi får se då om jag vågar kolla på en skräckis själv.. man kanske skulle se den först isf så det inte är så mörkt. Hah:P aah vi får se hur det bliir! Update om filmerna kommer sen när jag sett dem! Blir att måla naglarna samtidigt med fransk manikyr, ska göra på tårna också tänkte jag, aldrig provat, får se hur det blir..!

btw nu blev det en skräckis också, the uninvited... boooh ;)

Nu kör filmkvällen igång! Yeeey!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback