e m m a ; vardag, fest, inredning

mjaaa ,

si så där ja, nu har då tältet kommit dit vi ska ha det på lördag :) Men det blir att sätta upp det imorrn! Blir nog perfekt det här!

Idag har jag varit och lunchat med Emma & Lisa. Efter det mötte jag upp mamma & syrran för att strosa runt lite på stan. Hittade ett par jeans-shorts på Next company, 100 spänn. Som hittat. Men nu får det vara slutshoppat ett tag framöver! Nu blir det inte att shoppa fören september, då det blir att köpa hem lite höstkläder. En höst/vinter-jacka skulle jag behöva. Har typ 10 vår/sommar-jackor men knappt nån jacka till hösten eller vintern :P braaa, eller inte.

hm, nu ska jag ta en chokladbit! hejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback