e m m a ; vardag, fest, inredning

nåå vad tycks?

vad jag tyckte om nya harry potter-filmen? Jiooo..

Jag tyckte den var helt okej! men Harry Potter och halvblodsprinsen är inte den bästa av filmerna.. men den var definitivt värd 80 spänn! Den bästa av allihopa är film nr 4. När de olika skollagen tävlar mot varann! 5e filmen var också bra :) Längtar till nästa film nu! Då går den in i sista boken, men har hört att sista boken ska delas upp på två filmer.. spännande! Jennie träffade jag på, på bion, trevligt! :)



Annars idag då? Jag har som sagt varit ute på promenad med Lurkas. Ska ut och gå imorrn igen men imorrn blir det sovmorgon och tar promenaden imorrnkväll istället då älsk är på träning :) perfa!
Sen började jag jobba 14. Och alldeles innan stängning kom Bea och Johanna förbi och snackade lite:) Vi pratade lite om klassfesten vi ser framemot och även om vad som händer i helgen. Blir kaaanske ferre ;) vi ska iaf till gustavsskolan och kolla på "Hökartorget" som spelar. Sen så får vi se.. :)

Håller på i detta nu att kolla på "Röd drake".. och ska fortsätta med det nu!

Hoppas ni har haft en nice onsdag :) PUSS


Jennie Johansson

Treligt att se dig med emmis :D

2009-07-23 / 22:20:59
BLOGG: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback