e m m a ; vardag, fest, inredning

nelly.com

nelly är ju allt för trevliga ;) sist jag beställde därifrån så fick jag 3 nr av cosmopolitan (eller som mamma sa cååsmåå-pååå-littan :P) gratis! Mycket nice! Får bli kvällens läsning innan jag ska sova :) Men just nu kollar vi på "Independence day" som jag har sett ett x antal ggr! :) men den är brao fortfarande!


emma gillar cosmopolitan & nelly.se

på tal om nelly så tror jag att jag ska kika in där och kolla efter ett par shorts jag kan ha i Bulgarien & kanske en och en annan partydress... antar att det kommer blir liiite party där ;) Känns inte som att jag kommer hinna iväg till Borlänge innan vi åker. Så lika bra att beställa ett par (eller två?) redan nu :) mm..


emma

tack ;D allt bra?

2009-07-23 / 22:12:06
BLOGG: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback