e m m a ; vardag, fest, inredning

snart, snart ,

ooh om precis två veckor ligger jag nog på stranden i bulgarien :D wiiie, inte långt kvar nu!

Sitter just nu hemma hos moster, vi har sovit här inatt eftersom de är på semester. Men de kommer hem idag! Håller på och sminkar mig, ska iväg på lunch på stan senare! Niice!

Blev så jääkla allergisk igår(tror det är för de båda katterna) så nu på morgonen har jag varit helt svullen i hela ansiktet. Stod och spolade en massa kallvatten i ansiktet i morse.. Så nu är det lite bättre, men det känns att ögonen fortfarande är lite svullna. Hade varit skönt om man kunde ha hoppas i poolen de har här hemma men det är lite för kallt för att jag skulle kunna klara av att bada ;P badkruka som man är! hah

Ikväll blir det att fixa med tältet vi ska ha till klassfesten. Hoppas det går bra och att vi klarar av att få ned det ;P Men 5 tjejer och en pojk bööör ju klara av det ;)

Nu ska jag återgå till min make up :)

Hörde nyss den här på ztv, goodie!


emelie

jaså? ;P

2009-07-29 / 14:06:01
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback