e m m a ; vardag, fest, inredning

söndag

känns riktigt skönt att inte vara bakis en söndag för en gång skull ;)

Blev inge party igår blev så himla trött på kvällen. Jag och Johanna var och kollade in livemusic vid gussarvskolan igår och vi gick ju först och främst dit för att kolla på "hökartorget". Vi gick dit till kl 18 och det var ju inte många själar där men det var bra musik som spelades. Men det var inte hökartorget, så vi tänkte att de var lite efter i planeringen. Så vi vänta & vänta & fika & vänta :) Sen! Kring nio körde de igång deras spelning! Puh! Men det var värt väntandet, eller hur Johanna? :) Sen gick vi hemåt! Jag satte mig här framför datorn och kollade på en film. Sen kom Anders hem. Lite full ;) Han hade varit på fotbollscup under dagen sen hade de bankett ute i Husby på värdshuset! De verkar ha haft det trevligt!

& i natt jobbade anders på banken igen! :P hahaha, ojoj, som sagt så borde han lägga till lite OB på han lönerapport för det var då sjuttsingen att han inte kan lämna jobbet ens när han sover! Jag hann inte filma det hela, men efteråt så fick jag med en snutt och direkt efter att han pratat klart så gick han och drack vatten som om inget hade hänt :P toker!

Nu ska jag fixa i ordning mig lite sen blir det att gå hem till pappsen en sväng! :)


PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback