e m m a ; vardag, fest, inredning

friiiday ;

jaha, då blev det fredag igen!

Sista fredagen på min semester :( börjar jobba nu på måndag och ber till högre makter för att det ska komma lite regn då! :P Vi får såå otroooligt hett på jobbet när solen ligger på, så det blir nästan olidligt att jobba.. så lite regn till måndag skulle passa utmärkt, ja! ;)

Har sovit hos mami inatt (igen) dels är det så mkt skönare att vakna upp här hemma när solen skiner, då är det bara att ta sig ut till bryggan och svalka fötterna eller just att bara kunna gå ut och lägga sig i solen är helt & hållet ett plus. Känns lite tokigt att lägga sig på en liten lägenhets-innergård i bikini :P tycker iaf jag.. Dock har jag inte orkat gått ut och lägga mig i solen idag. Orkar inte.. har redan brännt mig liksom, då känner man sig inte så pepp på att ligga i solen.. :/ Varför vi annars sov här i natt är för att vi ska vara kissecatvakt :) Gunvald blir själv här hemma i helgen, så blir att gosa lite med honom!

Igår kväll så var jag hem till pappsen en sväng också, de har varit på Irland(pappas sambos hemland) ett tag så de berättade lite hur det hade varit där och såå... :) Trevligt!

nu ska jag ta och grejsa lite på bloggen igen, har böörjat liiite.. ska kika runt efter lite inspiration nu! ;)



laater...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback