e m m a ; vardag, fest, inredning

angels and demons

puh, nu har jag plockat lite här i lägenheten, ALLDELES SJÄLV! Älsk har varit så jävla bakis så han orkade inte, men han har lovat nu att han skulle ta resten imorrn när jag jobbar :) Dessutom har jag också hunnit med att knäppa kort på alla grejer jag ska lägga ut på tradera! Var en rejäl hög det med. Får se om man får in nå cash för skiten ;) haha nee, men en del grejer är fina men antingen för små eller för stora. Så då känns det bättre att skicka iväg det till någon annan som kan/vill ha det :)

Snart ska vi iväg på biiiio! :D wiiie.



Sen efter bion - om jag orkar - blir det att lägga i lite slingor i håret + ta bort lite av utväxten! Visst, jag tycker det kan vara snyggt när man har en liten markerande utväxt. Men nu ser det förjääävligt ut :P

ashley är supersnygg i håret här tycker jag! med lite utväxt :)



får se om det blir nå färgning, kanske kommer lite bilder på det senare ikväll isf!
Nu ska jag lägga in lite partybilder från studentdagen :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback