e m m a ; vardag, fest, inredning

från Nelly.se

det som jag hade beställt från Nelly.se var två läderarmband som jag köpte berlocker till, lite enklare gladiatorsandaler och spetsleggins. Hade beställt en mörkblå klänning också men det satt alldeles för tokigt! Så den får åka tillbaka! :) Är nöjd med mina köp för övrigt! Blir nog några av sommarfavvisarna för i år :) Här kommer bilder på grejerna + två egopics :s :P OBS legginsena sitter inte så löst som de ser ut, tog bara på mig ett ben över armen så mönstret skulle synas! ;)






Nu ska jag kolla klart på Batman - Dark Knight :) sen blir det att fixa till min utväxt!
PUSSPUSS


Johanna

Fina saker : ) Hoppas filmen är bra! Puss puss

2009-06-09 / 19:59:57
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback