e m m a ; vardag, fest, inredning

sammanfattning, helgen :)

nääe! nu får det minsann ta och vara slut på det här eländiga vädret! Något positivt idag är att det inte regnar alls, men det är mulet!  Efter ett konstant regnande i nästan 3 dagar tycker jag att det ska ha regnat klart för hela sommaren! Men om min källor stämmer så ska det klarna upp och bli varmare lagomt till midsommar, iaf här i Dalarna ;) låter bra det tycker jag! Jobbar halva denna vecka sen blir det att slappa & slöa i två veckor ;) SEMESTER! & i semestern ingår det midsommarfirande, Peace & Love ♥, en & en annan roadtrip kanske? Sen så har mammsen semester samtidigt då också så det blir att åka iväg med henne & syrran en vända kanske? :) ååh längtar som tusan nu!

Helgen som var, har varit great! I fredag så blev det studentparty ute i Bergbacken! Mycket trevligt! :D Efterfesen höll igång till 4 ;) 1/4 del av bilderna har ni ju sett här, resten hittas på fejjan ;)

I lördags blev det däremot lugnt! Jag & älsk orkade iaf iväg på en tur till Borlänge, & vad jag shoppade där har ni ju redan fått sett ;) Köpte dessutom present till pappa och Catherine :) På kvällen var vi hemma hos mami och myste och höl Gunvald sällskap, den lilla sötiskissen! :) Han är så goo!


gunvald som lite kattunge ♥


Igår så träffade jag, Johanna, Emma & Bea på "Beppes". Vi satt där och drack kaffe och snackade en massa! Bea hade jag inte sett på extremt länge. Men jag var tvungen att dra iväg lite tidigare. Jag skulle hem till pappsen och gratulera honom på födelsedagen! Gamla bubben! Medan jag var där och käkade tårta så spelade älsk fotboll! - Ja! I regnet! Helt otroligt att de fick spela! Det öste ju ner! :s aja, de vann iaf ;D & han fick ju sin tårtbit han med sen! ;)

På kvällen käkade vi tacooo, så jävla gott! Mums! Blir det till lunch idag med! Ska ta och greja litenu jag, sen ska jag käka & sen dra iväg till jobbet. På tal om jobb, idag började älsk jobba på banken! Skönt för honom att ha något att göra! :)

Som sagt, nu ska jag greja! Ha en supertrevlig dag, hoppas det inte regnar allt för mycket på er idag! PUSS


Anonym

tack:) detsamma!!

2009-06-15 / 13:39:49
BLOGG: http://Karinolofsson.se
Lurken

Haha ! Same shit diffrent namn. ;P

2009-06-15 / 18:31:29
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/
Lurken

Haha ! Same shit diffrent name. ;P

2009-06-15 / 18:31:31
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/
lohas

sv: tackar! snyggt hår!

2009-06-17 / 00:48:00
BLOGG: http://lohas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback