e m m a ; vardag, fest, inredning

schleeeten

gäääääsp ,

morrnmorrn, har precis vaknat Är nog lite schleeten efter allt stå hej i helgen! :) Men det var riktigt skööönt att sova ut & dessutom är det min andra semestervecka! Woooho! :D

Solen skiner och jag ska ta och käka lite frulle sen tar jag cykeln hem till mami för att ligga där i solen hela dagen! :) Blir nog att ta med datorn, tänkte grejsa lite med bloggen så den blir riiiktigt snygg! Tänkte lägga ner ordentligt med jobb på den denna gång! :P

sååå update om helgen med lite (fler) bilder kommer när solen har gått ner ;)



håkan, nu kan du få mig så läääätt :)


gaaargh!


our camp!

Ha en riktigt nice dag! PUSS :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback