e m m a ; vardag, fest, inredning

Peace & Love sammanfattning + bilder

Torsdag: Den bästa dagen av dem tre tror jag :) Dels för att man var pigg & riktigt pepp på att festivalen skulle köra igång & man hade allt framför sig. Sen så spelade ju Volbeat också! <3 wooohoo - vad bra de var live! Helt otroligt! Filmade en massa! Har lagt upp en film på fejjan ;) Förövrigt så involverade den dagen: solsolsol & åter sol, redbullvodka, första & enda bajjamajjabesöket, vigsel(se bild!), kändisbesök (tsatsiki) m.m.! Helt otrolig dag! Den får 4/5 hjärtan, volbeat själva drog upp betyget med ett hjärta. ♥ ♥ ♥ ♥

ett annat hjärta & en tanke skulle jag vilja ge till den hemska nyheten vi fick på vägen hem - Michael Joseph Jackson hade gått bort. Jag förstod det inte först tror jag.. En riktigt hemsk tragedi. Michael blev bara 50 år & dog den 25 juni. Trots att han är död kommer han att alltid finnas kvar i sina låtar , we miss u Michael ♥



Fredag: Lite segt till en början men allt ordnade upp sig efter ett glas eller två ;) Fredagen stod för: trevligt sällskap, parkhäng, spritpennstatueringar, hennatatueringar, barhäng, thaimat, våffelkäk, The Sounds + Lars Winnerbäck. Efter som Larssa spelade denna dag så kan jag inte ge annat än 5/5 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Att en så enkel man kan beröra så mycket med sin musik, otroligt.




Lördag:Haha, usch ja vad seg man var. Men som sagt så ordnade det upp sig precis som under fredagen :P Denna kväll var vi bara i parken och tog oss sen in mot festivalområdet där Larssa och Håkan skulle spela :) Lördagen innehöll: en jäkla massa posande för kamerna(dock inte alls för många sånna i kollaget nedan), fun-fights, Djungel-Nea, MichaelJackson-music, showdans, en glittrande t-shirt som bidrog till en ytterligare en massa posande :P + en positiv överaskning från Håkan då jag tror att han gjorde sitt livs liveframträdande och ett sjujäkla avslut på festivalen! Vilken kille! :)
Den sista dagen får 4/5 hjärtan ♥ ♥ ♥ ♥



Festivalen i sig kan jag inte ge annat än 5/5, den blev sååå mycket mer än vad jag hade hoppats på!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback