e m m a ; vardag, fest, inredning

- - - -

jaha, vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. lite tom i bollen :) hm..

syrran hade iaf avslutningsfest hemma hos mamma igår kväll så jag var hemma hos mamma och höll henne sällskap. De verkade iaf ha det trevligt ute på bakgården i "partytältet" :) & syrran var ute till 4 imorse :P haha vad trött hon var! hihi. Så det ska vara när man slutar nian ;) kommer ihåg när vi slutade nian. Avslutning hemma hos Lisa och första cidrarna slank ner :P haha! det var tider de! ;)


<3 avslutningen i nian :)


Och idag har jag jobbat hela dagen. & efter jobbet blev det en 3-timmars fika med Johanna :) Mycket trevligt! Vi snackade om lite allt möjligt - från förra helgens bravader till Greys Anatomy :P

Nu sitter jag här proppmätt & har precis snackat med Steph om morgondagen, då vi ska iväg på studentpartaj! :) Ska bli riktigt kul! Är så glad för dem som tar studenten! Man vet ju själv hur kul den dagen var! :D


<3 jag och Lurkas på studenten - lyckliga & glada!


Nu ska jag ta och mysa lite med min älsk, börjar inte fören 13 imorrn så blir nog en rejäl sovmorgon imorrn ;) <3

btw; skattepengarna kom ju in vääldigt lägligt om jag säger så! Superbrao! :D

Kommer troligtvis inte skriva nå mer innan det blir helg då vi drar direkt till partajet när jag slutar jobbet, så får önska er en trevlig & mysig helg redan nu! :)

PUSS


Lurken

Haha !! Sicken najs bild på oss. :P

2009-06-12 / 11:46:26
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback