e m m a ; vardag, fest, inredning

en vit helg med ugglor som överraskar

mm då var det måndag igen! & redan vecka äälva! oh shit - fort gåre! Alltså 16 veckor kvar till vecka 27. Då det är P&L ♥ Jag och Stephanie var och köpte biljetter häromdagen. 1475 spänn fattigare. Suck. Men det känns skönt att ha det gjort. Nu ligger biljetten och väntar i min låååda :) De jag hittills absolut ska se är: Volbeat, The Sounds, Lars Winnerbäck ♥, Backyard babies, Erik Hassle, Håkan Hellström, Kleerup. Mjaa, bra artister :D Hoppas man hinner med att se alla bara. Blir att göra ett välgjort schema sen ;P hehe





Helgen som va då?
Jaa Af Ugglas skrällde ju som tusan. Usch gillar henne inte! Låten är fin och så. Men hon  - Neeee :s & det där är ingen melodifestival-låt heller tycker jag! Operasångerskan tycker jag är rätt okej! Lite annorlunda. Synd bara att hon sjunger på franska.. Vi bor ju liksom inte i Frankrike! doooh?! ;)

Var en riktigt vit helg. Inte en droppe alkohol! Woho! :) Niiice! Blev en trevlig kväll med tjejerna ändå. Först hemma hos Emelie sen på En & en halv med vitlöksbröd & vatten :)
På dagen var jag, Anders & lillsyrran och handlade grejer till lägenheten :) Jag köpteett par jeansleggins också ;) hihi

Vi kollade på skräckfilmer igår. 1oo feet & The signal. Den sistnämnda var helkonstig! Men 1oo feet var rätt okej. Handlade om en kvinna som mördat sin man i självförsvar och som straff får hon husarrest i huset där hon dödade sin man. & i huset går mannen igen som ett spöke.. den var mer äcklig än scaaary tycker jag. Var så mkt blod & slafs överallt :s

Sitter just nu & väntar på att allt ska hamna på sin plats av sig själv :P hah, Usch då vilken röra det är här! Men ska göra ett ryck nu! :) Hojj!


Johanna

Hej! Det är verkligen upp-och-ner i mitt just nu och tyvärr så är det mest nedåt nu, men tack för dina fina ord de hjälper :) Hur är det med dig? Går det bra med nya lägenheten? Hoppas det!



Jag kommer hem runt påsk, mellan den 7-13 april ungefär, är ledig då. Annars så kommer jag nog inte hem något innan sommaren. Kul att du kommmer hit på Valborg, ska Anders med också? Eller några fler från stan? Johanna K och Arlinda kommer i alla fall hit och så är ju redan jag, Sofia och Linnea här : )



Puss puss

2009-03-09 / 19:58:55
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Lisa

Hej Emma! Hoppas allt är bra?! Här är det fint, min dator strulade igår när jag skulle skriva en sak till dig, så jag tror hela texten försvann, men men! Jag tänkte höra med dig vart du beställde ditt fian hår ifrån, vad det kostade och vilekn metod, är det med lim eller clips? Jag tänkte nämligen förlänga det inför bröllopet eftersom jag var så dum och klippte bort mitt hår =( Tack på förhand! Kram Lisa

2009-03-10 / 11:40:50
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback