e m m a ; vardag, fest, inredning

lördag

Hejsvejs! Sitter nu här framför doootan och väntar på att klockan ska slå sju för då ska jag möta upp tjejerna! Då blir det käk, lite alkoläsk ;) och annat trevligt! Skojsigt! Idag har det varit en mysig dag. Jobbade först mellan 11-13 sen följde jag med mammsen, Nobbe & lillsyrran till Avesta. Blev en tripp in på systemet där och även en titt på H&M och självklart lite nyköp. En turkos oversize tee och en jobbskjorta på rean :) Sen blev det ÖB & Jysk. Blev lite smått & gott på ÖB och köpte en vit pall och ramar på Jysk. Ska rama in mitt & älsks studentkort :)
Sen har jag varit & fikat med Lurkis! :) Det var trevligt, var allt för längesen vi sågs! Så det blev mkt skitsnack ;)

ååwwh, har hittat på fler gamla godingar till låtar :) Veronica Maggio med Nöjd & Havanna Mamma :) En annan bra låt är denna & denna!




Hoppas ni får en trevlig kväll! :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback