e m m a ; vardag, fest, inredning

morrnmorrn ,

godmorgon alla söööta :)

Idag vaknade jag till och med innan klockan slog! ujuj.. piggare än vanligt idag ?
Herregud vad grannarna bråkade igårkvääll. De hade antagligen fest, för musik hörde man samtidigt som de vråla åt varann! Men de slutade opp med det ganska fort som tur va..
Jag hoppas verkligen att den där jädra tanten har tagit ur sina grejer ur förrådet nu för annars så blir jag fan förbannad. Nu har jag gått i snart 3 veckor utan ett jäävla förråd! & ni kan ju då som sagt tänka er hur det ser ut i min lägenhet.. fyfaen. Kaos. Men till hösten blir det att flytta igen, för nu kommer älsk att vara hemma i minst ett år och vi behöver då en ny lägenhet.. mm :) mysigt att han kommer hem!

Nu blir det att hoppa in i duschen & fixa sig för jobbet!

Ha en superbra dag/kväll allesammans & sup lugnt för det tänker inte jag göra! ;)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback