e m m a ; vardag, fest, inredning

ny lägenhet

mm nu har jag fått hit det mesta av grejerna till den nya lägenheten. Men har lite smått kvar. Som allt porslin i köket.. :P hehe ne men har inga stora möbler kvar.. Så nu på förmiddagen har jag och älsklingen (som kom hem inatt) grejat här i lägenheten, möblerat om & om & om igen :P hehe blev inte riktigt som jag hade tänkt mig först. Men det blir nog bra tillslut.

Börjar jobba kl 14 idag, niiice :) Fast hade varit skönt att vara ledig hela dagen så man blev klar med allt. Men man tackar ju inte heller nej till jobb.. :) cashcash ;)

Ikväll kommer kanske Lurkas och hjälper mig med lite porslin och så för att få över det hit nu. Hon var med igår en sväng också. Tack för hjälpen Lurkis! :)

Ska sätta ihop ett litet kollage med bilder från helgen nu :) resten av picsen får ni kolla in på fejjan ;)

PUSS på noows
, brb

----------------------------------------------
update: nee blev inget kollage, det försvann.. ;c orkar inte göra om. det får duga med en bild ist ;) resten finns på fejjan som sagt..






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback