e m m a ; vardag, fest, inredning

måndag, monday, montag, lundi

åh, tänk om man kunde vinna lite moneymoney så man kunde köpa det man ville!

Är extremt shoppingsugen nu! Gah! Ser så mycket jag vill ha! :/ På tal om peengar.. min pappa vann 10 000 kr i presentkort förra veckan på "Hedemora chansen", man fyller då i en lapp om man handlar för över 100 spänn vissa dagar & har då chansen att vinna 10 000 kr presentkort att handla för här i stan. & han vann hos oss också i butiken! Gissa om man blev paff när han ringde :P & avis! Fy tusan! Sa åt honom att han fick komma och bjuda på tårta! ;)

Anders & jag är just nu hemma hos mammsen, vi har hållt henne lite sällskap över lunch och ska snart tillbaka till lägenheten och stääda :) Vi har städat lite nu på förmiddagen! & allt med förrådet har ordnat upp sig.. skönt!

Härligt att det är plusgrader i dag igen! Så denna snö försvinner! 


Nu ska jag nog gå och köpa mig en triss & vinna en mille ;) Hoppas ni får en helmysig måndaag :D



PUSS : *



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback