e m m a ; vardag, fest, inredning

the winner

vad tyckte ni förresten om lördagens vinnare i melodifestivalen ? :)
sög den? bästa någonsin?



Jag tycker iaf att den var bra! Tror faktiskt hon kommer att gå långt. Man ska ju numera sticka ut lite i eurovision för att komma någnstans! Btw tycker jag att melodifestivalen har blivit riktigt tjatig med alla andra chanser osv, bläblä för det! Bättre förr ;) uppesittarkväll skare' va! ;)


BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 / 19:49:42
BLOGG: http://lisabjernhagen.blogg.se/
ellinor

jag tyckte den var okej, men jag tror hon kommer att gå långt på något sätt ^^

2009-03-19 / 19:28:40
BLOGG: http://maplerose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback