e m m a ; vardag, fest, inredning

gääääsp



fyy så trött jag är
! Nu blir det minsann att hoppa i säng när jag skrivit klart detta inlägg! Har precis kommit hem från pappsen :) Vi har varit där och tattat lite käk! Grillat! Göttans! ;)

Haha, idag har jag nästan haft lite träningsvärk i armarna pga att vi bar så mycket kartonger igår när vi hjälpte syrran att flytta. :P Fyy vad jag är avundsjuk på dem! Tror jag kommer bli inneboende hos dem nu! Sååå vackert hus! Jag har nog inte sett vackrare hus i Hedemora. Såå jävla snyggt! Men de har ju gjort om ALLT i huset innuti och fått välja allt själva, tänk bara en sån sak som att få välja där kontaktuttagen ska sitta! Haha, fler kontaktuttag på toaletten åt folket säger jag! Så man kan ha både, platt-, volym- och locktång i samtidigt utan ett massa rännande ;) hihi! Kommer att komma bilder från huset sen! :)

Imorrn väntar jobb igen - 11-13. Har jobbat fullt hela denna vecka! Känns supernice så man får en bra lön + skatten till midsommar, wiiiehoo! Efter worket imorrn ska jag på dop och senare på kvällen blir det att möta upp tjejerna någonstans tror jag, var när hur får morgondagen utvisa :) Sen så är Johanna hemma i helgen så blir att träffa henne imorrn troligtvis, om hon kan slita sig ;)

På söndag blir det att chilla fram till ca halv 2, då ska jag dra till Lurkis och gratulera henne som fyller år! :) Sen blir det nog att dra och kolla på damernas match med Johanna på b-liden och sen ska jag och gratulera syskonbarnet som fyller nitton!

Ganska fullproppad helg alltså.. men har några luckor jag kan skviiisa in liiite mer påhitt ;) men blir inget alkoholdrickande denna helg! ;)

Nee, nu blir det sängen innan jag hamnar med huvudet på tangentbordet och innan älsk hinner somna! ;) Hatar att somna själv när ens partner redan ligger och sussar sött!

Såå, GODNATT!!


Johanna

Konstigt att du inte fått mina sms.. men men så kan de vara! Just ja, hon fyller år ja : ) Men för mig passar det bra att gå till matchen vid tre, så vi kan ju mötas upp nånstans? Ifall du går direkt från Emma L kanske vi kan ses vid centrumrondellen? Men vi kan ju höras :) Puss puss

2009-05-23 / 12:34:59
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
My Josephine

vad jobbar du med?

2009-05-23 / 12:36:50
BLOGG: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback