e m m a ; vardag, fest, inredning

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor ;

hejsvejs, här sitter jag. En lördag. Känns rätt najs ändå. Att man inte är ute och röjjer loss som man vanligtvis annars gör på lördagar ;) Men får räcka med torsdagens bravader för denna vecka tycker jag :) Dessutom så blir det nog röjj nu till helgen igen, då det är marknad här i stan och såg idag att hotellet skulle ha öppet då också. Så jag antar att det blir party!(?)

åååh, vilka minnen man kan få till musik! Sitter just nu och lyssnar på Kent - Blåjeans. varför får jag inte på mig dina Blåjeans.... Ujuj säger jag bara ;P härligt! Utan dina andetag med Kent har blivit en favorit också, Steph introducerade den för mig för ett tag sedan, mkt bra! :)

Glömt berätta om gårdagen! Johanna är ju hemma nu i helgen! Wiiie! Så hon kom in hit till stan igår och grillade med oss, vi drack även lite vin & kollade på Humorgalan! Hah Robban är föör skojig alltså! Gessle-imitationen var ju bäst - & snålast! ;) Hehe! Men sämst var ju detta! Förstod inte skämtet i det hela.. Fast Nilsson är riktigt duktig på att sjunga! :)

Efter gött käk och lite snicksnack så skjutsade vi hem Johanna till Garpenberg :)

& idag har jag jobbat! Två timmar :) var inte nå mkt folk alls! Senare på eftermiddagen så mötte jag upp Johanna på stan och vi tog en kaffe på En & en halv! Mkt trevligt med trubadur och allt! Sen drog vi vidare till Lappens och köpte glass i stora lass! Så stora lass så Johanna drälde sin glass i bilen! :s Men gött vare! Årets första Lappenglass!




älsk är på dåligt humör, så har försökt hålla mig undan ett tag.. får se om det har gått över snart! :s Hoppas ni har en supernajs lördagkväll! Nu ska jag ta och fortsätta digga "Spotify"! ;)

PUSS :*

♪♫♪ kent - utan dina andetag



Emma

Hej! är det hedemora marknad i helgen som kommer altså? :) kram o puss

2009-05-03 / 14:37:17
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback