e m m a ; vardag, fest, inredning

mjaou

puh, vilken arbetsdag! Började kl 9 idag och slutade klockan 18.30 så det blev en långdag idag, dessutom har vi inventerat som sagt. Och helvete i havet vilken tid det tog. Vi höll på nätt och jämt i hela 8 timmar och då har vi bara inventerat det vi har i butiken. Vi ska ta lagret imorgon. Men imorgon börjar jag kl 14, niiice ;) update; cheeefen ringde nyss och sa att jag börjar 10 :/ ;)

Ikväll är det Färjan 2 & ska försöka paxa tv:n då och kolla på det. Älsk kanske till och med vill hålla mig sällskap!

ååh jag är såå shoppingsugen! & flyttsugen! :P vi är inne på internet och kollar efter lägenhet varje dag nu! Shopping blir det nog i veckan, iaf liiiiite ;) tänkte en ny outfit till helgen kanske? :)

Nu ska jag kolla på Hitta hem och se alla söta djur!


Emma

Ja, det är möjligt att det blir en hedemora-visit då :) bäst att passa på när det händer nåt ;)

2009-05-04 / 20:44:23
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/
Lurken

Är ni fortfarande ute efter hyres, eller är ni mer inne på bostadsrätt ?

2009-05-05 / 19:14:08
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback