e m m a ; vardag, fest, inredning

morrn' morrn'

WOW! Emma är någorlunda pigg efter en utekväll! Holy sh.. Inte ofta det händer inte :P

Älsklingen har precis kommit hem från Uppsala, han åkte kl 8 imorse därifrån. De verkar ha haft det superkul! När han kom hem låg jag med fötterna på huvudkudden :P låg och kollade på arkiv X igår innan jag somnade och man ser TV:n perfa genom hyllan vi har vid sängen om man ligger så att säga "tvärtom" :P

Kvällen igår var riktigt skoj tycker jag! Jag blev lite seg i slutet men det var nog för att man hade hållt igång så pass länge.. eller nått :P Härligt väder iaf, men åt kvällen blev det snuskigt kallt alltså! Man försöker inbilla sig om att sommaren har kommit lite för tidigt tror jag :P Steph & jag satt där & huttrade ett tag! Men som sagt en trevlig kväll som innehöll mycket trevligt, så som grillning aka god mat, gött att dricka, trevligt sällskap, allsång framför "lägerelden" & en avslutande kväll på kingen! ;) as usual, hah! Blev dock ingen ordentlig "valborgsbrasa" så lägerelden fick duga :P

Har tagit lite bilder, dock inte så pass många som det brukar bli denna gång, men de jag har kommer väl upp här sen. De flesta tänkte jag! Kanske en & en annan film också, ska gå igenom materialet nu efter frullen så får vi se vad som ploppar upp här senare :P ska leta reda på ett mumsigt recept på hemma-gjord oboy nu först! :) gotti!



Hoppas ni hade en trevlig valborg och att ni inte blev allt för dragna och inte gjorde wierda saker ;) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback