e m m a ; vardag, fest, inredning

I'm at H&M's place right now

sitter just nu och kollar på H&M's hemsida, påfyllning idag you know. Så ska klicka hem ett plagg eller två som jag kikat ut redan :) lägger väl upp plaggen här sen så får ni seee vad jag hittade på ;) Käkar lite sen frulle också.. havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, mums :)

& vet ni, det ligger snö på backen här i södra dalarna ;) myys, vill ha mycket snö iår, inge fjutt som det var förra året! <3

ah, nu ska jag kika vidare ;) hörs sen! PUSS

----------------------------update--------------------------------

Basplagg för hela slanten blev det ;) sådant jag veerkligen behöver! Bra att jobba i dessutom!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback