e m m a ; vardag, fest, inredning

imorrn är det måndag

jaaahapp, då var det söndagkväll/natt igen och ännu en ny vecka börjar imorrn. Denna vecka kommer bli spännande! Skyltsöndag till helgen & till den kommer det hända lite spännande grejer på jobbet :) Ska försöka att komma ihåg att ta med kameran till dess så får ni se vad som händer, om ni nu inte har tid att kika förbi & se själva!

helgen då? jioo den har varit lugn men ändå har det varit fullrulle om jag säger så :) Ingen alkoholförtäring har det varit dock, flängt hit & dit. I fredags blev det idoltittande hemma hos Lisa. HEJA CALLE! & lördagen började med mossplockande med Steph och sen bar det iväg mot Borlänge som nämnts tidigare med älsk & lill sis'.

Sen när vi kom hem drog vi till brorsan som fyllde år :) Och på kvällen käkade jag och Anders gott och myste framför tv'n :)

Idag har jag varit hemma hos pappi som också nämnt i tidigare inlägg. Lurkas kom sen och plockade upp mig kring 2-tiden. Vi satt hemma hos henne och pratade en massa och käkade lunch och fikade lite :) Sen kom Älsk och hämtade mig och nu på kvällskvisten har vi letat fram julsakerna på vinden, ååh man vill börja pynta rejält nu(har börjat liiiite smått)! Sätta upp julstjärnorna m.m. Men det får vänta till helgen!

Nee nu ska jag ta och sooova :)

Avslutar med en bild på mig, mina vänner & min återfunna mysse från juldagen 2oo8 ;) PUSS & GODNATT



johanna.

ja, gör så :) ni bor ju så bra till och allt! johanna blir med iår med och linnea var jätte laddad när jag prata med henne förut! det kommer bli super skoj, bara vi inte blir utslängda ;)



japp, vi får höras om träningen :) fin bild förresten! puss puss

2009-11-23 / 00:55:10
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback