e m m a ; vardag, fest, inredning

daaammsugarn'

nej usch här sitter jag, medan dammsugarn står och skriker efter att få städa upp lite skit. Man kanske ska ta och släppa lös det där lilla monstret. Vår dammsugare låter som att man skulle köra med 5 st samtidigt :s så är lite avskräckt till att städa pga det.. :P hah. Dessutom blir Ester superrädd för den!

Mm blir nog att köra någon vända med dammsugaren sen.. Igår iaf så tog jag mig hem till Steph direkt efter jobbet. Vi har beställt en massa dekorationsgrejer till halloween nu, och det kommer bli superbra! :D Längtar till vi får åka ut dit och fixa en massa!

Ikväll ska jag med Johanna till Gymnasiet, de har öppet hus och kan vara kul att se hur de har de där nu! 3½ år sedan man gick där :s åren går.. :)

& till helgen blir det föresten party :) ovanligt va? Hotällä har öppet så jag & steph har bokat in party då :) Resten av tjejerna blir nog också med, men tror hälften skulle vara nyktra.. ? Ska iaf bli kul! Hoppas de har bokat Dj nu då.. :s sist hade de ju "glömt" det :P haha,

en sminklös blek emma :)



Mmnjääe dammsuga var det! Blir att göra en playlist i Spotify
(med bl.a. låten i tidigare inlägg ↓) & gå loss med dammdugaren! PUSS på er



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback