e m m a ; vardag, fest, inredning

I've got a cold

oh , :c idag är jag genomförkyld! usch&blä ,

hatar att vara förkyld, man kan knappt andas och just i detta nu så är jag inne i jag-känner-inte-smak-på-något-så-kan-lika-gärna-tugga-luft-till-lunch-perioden. Sitter just nu hemma på lunch, men har alltså jobbat idag. Tror jag hade mått bättre av att stannat hemma men vad gör man inte för lite cash. Det var ju nyss jag var sjuk.. :/

Ikväll ska jag hem till Steph en sväng och kolla in våra grejer vi har beställt till Halloween :) spännande! Får bli en överaskning vad vi ska vara något. Det blir iaf världens party då som vi ska annordna :) Ska bli riktigt kul! Längtar!

Som sagt så har jag bara lunch så ska ta mig tillbaka till jobbet nu! :) Ha en fortsatt trevlig måndag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback